viernes, 4 de mayo de 2007

Exposició

Ja s'han obert els actes del 25è aniversari del Cepitu!

La inauguració de la exposició va ser dimecres passat i estarà oberta tot el mes de maig, si teniu una estoneta passeu, riureu una estona veient-vos quan tenieu 10 anys!



Doncs res a gaudir de tots els actes que ens permetin realitzar els factors meteorològics i que sapigueu que ja tinc entrades pel concert de facto del dia 12 o sigui que si les voleu comprar ja estan disponibles.


No hi podeu faltar!!!


4 comentarios:

Marc Codera dijo...

Oh

my

God

xd boníssima la foto!

jo voldré entreades i tal!

apalins petons!

Mushroom dijo...

Ei Glo la mol xula la exposició dels 25 del cepitu, un curru impresionant pero de millor resultat! Ens veiem en propers actes cepitaires, com sempre!

Anónimo dijo...

Jo encara no he vist l'esposició, snif, snif! però ja tinc entrada pel concert, oeoeo!!! Ja voreu quina festa el dissabte!! La biblioteca, aquesta vegada, quedarà aparcada (el diumenge,eh! que dissabte s'ha d'anar a la central, jijiji)

Fins aviat!

Nat i Txe dijo...

Eis!!!!Em surtit al diari!!!ja podies gaver avisat, eh?Tu, cara bonita i jo empana!!!
Txe