domingo, 20 de mayo de 2007

Sopar 25è aniversari

Com a clausura dels actes del 25è aniversari, el sopar ha sigut l'excusa per reunir generacions que des de fa 25 anys han fet possible que les activitats del Cepitu seguissin endavant.


Merci a tothom per participar, tant preparant com fent que aquests actes sortissin bé gràcies a la vostra presència!!


Ilustraré una mica el gran àpat,



I per recordar vells temps, XXL, un grup indestructible!, per més de 10 anys junts i per més que passin, a veure si ens podem tornar a fer aquesta foto d'aquí a 10 anys!!!



i després de tanta melancolia, una mica de festa....furulla per aquí,furulla per allà....

3 comentarios:

Nus dijo...

Oi si si la cosa va està molt bé!!

El sopar era bo, el cava i el vi també; encara que us vau acabar la birra! jajaja
Borratxos

La nit va ser bona llàstima que després vam quedar pok per na de festa! Ptons

Nat i Txe dijo...

Ei!!!M'ho vaig passar molt be!!! Anava d'aqui cap alla saludant a la gent i que feia de la seva vida!!molt xulu!!
T'imagines que ens poguessim trobar un altre cop d'aqui 25 anys Ya ves!!!

Muaka

Anónimo dijo...

Sis, a veure si la pròxima vegada sortim tots de festeta i tanquem el Faren!!! Clar que el problema va ser la llarga espera per entrar al Faren, va ser un pal i la penya va començar a desertar!

Molt b els 25, tots els actes han sigut un èxit! jo tmb m'ho vaig passar molt b tot i el cansament que portava arrastrant de la Tàrraco Viva!