sábado, 1 de septiembre de 2007

EL VALOR D’UN SOMRIURE

No costa res, però dóna molt.
Enriqueix aquell qui el rep, sense empobrir aquell qui el dóna.
Només dura un instant, però de vegades el seu record perdura per sempre.
Ningú es prou ric com per poder-ne prescindir, i ningú és tan pobre que no pugui enriquir-se’n.
Proporciona felicitat a la llar, afavoreix el tracte en els negocis i és la contrasenya de l’amistat.
Ofereix descans al cansat, llum al decaigut, reanima el trist i és el millor antídot per als problemes.
Però no és pot pas comprar, ni demanar, ni prestar, ni robar, ja que és una cosa que no té valor fins que no es regala.
I si algú està massa cansat per oferir-vos un somriure......Oferiu-lo, perquè ningú necessita tant un somriure com aquell que ja no en té cap per donar.


3 comentarios:

Anónimo dijo...

Niñaaa...

Jope... que de emociones y recuerdos me trae esa foto. Yo es que ya no puedo llorar más. Me consuela saber que siempre nos quedará Freiburg.

Se os quiere y se os echa mucho de menos.

Regalo de cumpleaños.

Nus dijo...

Jajajaja l'escrit és molt maco. Xo la foto no té preu....glo quina cara que fots...podriem dir que sembla que vaguis molt taja o que?

Vinga doncs un somriure meu per començar el dia per a tothom.

Oscarcio dijo...

Que xula la foto! Yo aun me estoy recuperando de mi largo viaje, jajajajajaja! ya os exo un montón de menos, x cierto q tal con el coreano?

Besos y Abrazos: